NVIDIA дебютувала з новою серією RTX 40 у жовтні, випустивши GeForce RTX 4090 з 24 Гб. У листопаді слідом була випущена GeForce RTX 4080 з 16 Гб. Після невеликої затримки, ймовірно, через початкові назви продуктів, ми нарешті розглядаємо GeForce RTX 4070 Ti 12 Гб. Тепер, коли у нас на руках три графічні карти з цієї лінійки, нам здалося, що настав чудовий час зануритися в їхню продуктивність у різних процесах створення контенту, починаючи від 3D-рендерингу і закінчуючи редагуванням відео. У цій статті ми розглянемо їх продуктивність в Unreal Engine, з акцентом на віртуальному виробництві та розробці ігор.
У цій статті ми використаємо Unreal Engine, щоб дослідити продуктивність серії GeForce RTX 40 для рендерингу в реальному часі. Для порівняння ми включимо повну лінійку попереднього покоління GeForce RTX 30 Series, GeForce RTX 2080 Ti, для додаткового контексту. Ми також включили кілька пропозицій від AMD, щоб побачити, як вони порівнюються в різних робочих процесах.
Загальний аналіз продуктивності Unreal Engine
Як ми бачимо, графічні процесори серії NVIDIA GeForce RTX 40 пропонують найвищу потенційну частоту кадрів в Unreal Engine. Найновіший випуск, RTX 4070 Ti 12 Гб, майже такий же швидкий, як і RTX 3090 Ti, часто міняючись місцями в залежності від конкретної тестової сцени, незважаючи на різницю в ціні. На перший погляд, всі три нові відеокарти серії RTX 40 будуть чудовими варіантами для розробки Unreal Engine. Далі ми розглянемо ці результати, щоб отримати більш детальну інформацію про те, як вони працюють разом.
NVIDIA GeForce RTX 40 Series проти RTX 30 Series
У наведеному вище графіку ми порівнюємо нове покоління карт з їх найближчим ціновим еквівалентом у попередньому поколінні. Через зміни в архітектурі, ланцюжку поставок тощо NVIDIA не завжди дотримується своєї схеми назв, тому це дає змогу краще порівняти, яку продуктивність можна очікувати за певну ціну. Ми також додали топовий RTX 3090 Ti, хоча він не має цінового еквівалента на даний момент.
Починаючи з RTX 4090 24 Гб, вона забезпечує майже на 90% більше кадрів, ніж RTX 3090, при збільшенні ціни лише на 7%. Для користувачів віртуального виробництва це означає, що ви зможете розмістити набагато більше геометрії або ефектів на екрані, зберігаючи при цьому цільову частоту кадрів в секунду. Він навіть випереджає набагато дорожчий RTX 3090 Ti, графічний процесор, якому менше року. Для тих, хто шукає найпродуктивніший графічний процесор для рендерингу, RTX 4090 з 24 Гб - безумовно, найкращий варіант.
Переходячи до RTX 4080 16 Гб, відзначимо, що цей графічний процесор коштує стільки ж, скільки RTX 3080 Ti, але забезпечує на 39% більше кадрів в секунду. Він також збільшує доступний обсяг VRAM з 12 Гб до 16 Гб, що дозволяє відтворювати більші та складніші сцени. Знову ж таки, це чудове покращення від покоління до покоління.
Нарешті, ми розглянемо останню версію, RTX 4070 Ti 12 Гб, яка коштує на 100 доларів більше, ніж RTX 3080 10 Гб (приблизно на 14% дорожче). Вона забезпечує на 28% вищий FPS за цю додаткову вартість і має додаткові 2 Гб VRAM. Хоча це все ще довгоочікуване оновлення в порівнянні з RTX 3080, воно не настільки вражаюче, як RTX 4090 і 4080. Якщо порівнювати за назвою продукту, то новий RTX 4070 Ti на 74% швидший за RTX 3070 Ti, але й на 33% дорожчий. Як би ми не порівнювали, RTX 4070 Ti забезпечує більшу продуктивність, ніж збільшення вартості, але все ж не настільки вражаючу, як його більш потужні брати і сестри.
NVIDIA GeForce RTX 40 Series проти AMD Ryzen RX 7900 XTX
NVIDIA вже давно є лідером серед графічних процесорів в Unreal Engine, хоча в останні роки AMD досягла величезних успіхів у своїй продуктивності і стала тим, на кого варто звернути увагу в цих професійних робочих процесах. Як "загальна" оцінка, це виглядає не дуже добре для AMD, але є кілька великих "зірочок" на цих результатах. Якщо ми подивимося на результати конкретних тестів, то побачимо, що в першій растеризованій сцені RX 7900 XTX показує дуже високі результати, наближаючись до NVIDIA RTX 4080. Цей результат відповідає деяким ігровим бенчмаркам, які можна знайти в Інтернеті. Однак у наступній растеризованій сцені 7900 XTX працює гірше, ніж попереднє покоління 6900 XTX. Ми передали наші висновки AMD, і вони вивчають можливі причини.
Перейдемо до робочих навантажень трасування променів, які є основним робочим процесом у віртуальному виробництві. У цій технології NVIDIA має перевагу над AMD на ціле покоління, і результати тестів дійсно показують це. AMD відстає від 40-ї серії, але близька до RTX 3080. Хоча 24 Гб VRAM RX 7900 XTX може бути спокусливою, продуктивність трасування променів просто не підходить для віртуального виробництва, але вона може бути надійним вибором для розробників ігор, якщо вам не потрібно виводити графічний процесор на межі його можливостей.
Наскільки добре NVIDIA GeForce RTX 40 працює в Unreal Engine?
В цілому, серія NVIDIA GeForce RTX 40 пропонує значний приріст продуктивності в порівнянні з 30-ю серією. RTX 4090 24 Гб є видатним рішенням, з 89% вищою частотою кадрів у порівнянні з минулим поколінням, в той час як RTX 4080 16 Гб продемонстрував більш скромний приріст швидкості на 39%. RTX 4070 Ti на 12 Гб також демонструє покращення, хоча вона лише на 28% швидша за RTX 3080 при вартості на 14% вищій за MSRP. Хоча це не настільки вражаюче, як у RTX 4090 або 4080, це збільшення продуктивності дозволяє наблизитися до продуктивності RTX 3090 Ti.
Будь-хто, хто працює з Unreal Engine, оцінить нову серію NVIDIA GeForce RTX 40. Вона не тільки приносить кращу продуктивність, але й додаткову VRAM для моделей нижчого класу. Найбільшим недоліком цих карт є той факт, що лінійка GeForce відмовилася від NVLink і досі не пропонує підтримку Sync, тому вони можуть мати обмежене використання у висококласних робочих процесах віртуального виробництва. Однак вони чудово підійдуть для робочих станцій художників або розробників ігор.
Майте на увазі, що результати тестів у цій статті наведені виключно для Unreal Engine, і що продуктивність буде сильно відрізнятися в різних додатках. Якщо ваш робочий процес включає інші програмні пакети, ми наполегливо рекомендуємо ознайомитися з нашою статтею NVIDIA GeForce 40-Series проти AMD Radeon 7000 для створення контенту, яка містить результати та посилання на поглиблене тестування для ряду інших додатків, включаючи Premiere Pro, After Effects, DaVinci Resolve, Redshift і Blender.