Останнє покоління графічних процесорів від NVIDIA, серія RTX 40, слідує традиції компанії щодо поетапних запусків з окремим випуском RTX 4090, 4080, а тепер і RTX 4070 Ti 12 Гб. Після дебюту GeForce RTX 4080 16 Гб в листопаді і GeForce RTX 4090 24 Гб в жовтні, тепер доступні три найкращі графічні процесори серії. Це гарний момент для проведення всебічного тестування продуктивності цих карт 40-ї серії в різних завданнях створення контенту, включаючи 3D-рендеринг і відеомонтаж. Зокрема, ми зосередимося на Redshift від Maxon.
У цій статті ми використаємо вбудований в Redshift від Maxon бенчмарк, щоб дослідити продуктивність GeForce RTX 40 Series в рендерингу на GPU. Для порівняння ми включимо повну лінійку попереднього покоління GeForce RTX 30 Series, а також GeForce RTX 2080 Ti для додаткового контексту. Наразі Redshift підтримує лише графічні процесори NVIDIA в Windows, тому у нас немає конкуруючих продуктів від AMD або Intel для порівняння.
Якщо ви хочете дізнатися більше про нові карти серії GeForce RTX 40 (включаючи 4070 Ti, 4080 і 4090) і про те, що відрізняє їх від попереднього покоління, рекомендуємо ознайомитися з нашою основною статтею NVIDIA GeForce 40 Series проти AMD Radeon 7000 для створення контенту. Ця стаття містить більш детальну інформацію про специфікації GPU, результати тестування в різних додатках, а також повну інформацію про налаштування апаратного та програмного забезпечення, яке використовувалося в нашому тестуванні.
Загальний аналіз продуктивності Redshift
Як ми бачимо, графічні процесори серії NVIDIA GeForce RTX 40 на даний момент є найшвидшими графічними процесорами, доступними для рендерингу в Redshift. Найновіша модель, RTX 4070 Ti 12 Гб, працює швидше, ніж навіть найшвидший графічний процесор попереднього покоління RTX 30 Series. На перший погляд, всі три відеокарти будуть чудовими варіантами для GPU-візуалізації. Далі ми розглянемо ці результати, щоб отримати більш детальну інформацію про те, як вони працюють у стеку.
NVIDIA GeForce RTX 40 Series проти RTX 30 Series
На наведеному вище графіку ми порівнюємо нове покоління карт з їх найближчим ціновим еквівалентом у попередньому поколінні. Через зміни в архітектурі, ланцюжку поставок тощо NVIDIA не завжди дотримується своєї схеми назв, тому це дає змогу краще порівняти, яку продуктивність можна очікувати за певною ціною. Ми додали топовий RTX 3090 Ti тільки тому, що у нього немає цінового еквівалента на даний момент.
Починаючи з RTX 4090 24 Гб, він на 71% швидше завершує рендеринг, ніж RTX 3090, при цьому його ціна зросла лише на 7%. Це не таке велике поліпшення, як ми бачимо в інших механізмах рендерингу GPU, але це, швидше за все, обмеження самого бенчмарку, а не потенціалу GPU. RTX 4090 також випереджає набагато дорожчий RTX 3090 Ti, графічний процесор, якому менше року. Для тих, хто шукає найпродуктивніший графічний процесор для рендерингу, RTX 4090 з 24 Гб - це, безумовно, найкращий варіант.
Переходячи до RTX 4080 16 Гб, зазначимо, що цей графічний процесор коштує стільки ж, скільки RTX 3080 Ti, але забезпечує на 44% швидший рендеринг. Він також збільшує доступний обсяг VRAM з 12 ГБ до 16 Гб, що дозволяє робити більші та складніші рендери, що оцінить більшість користувачів. Знову ж таки, це чудове покращення від покоління до покоління.
Нарешті, ми розглянемо останню версію, RTX 4070 Ti 12 Гб. Цей графічний процесор коштує на 100 доларів більше, ніж RTX 3080 10 Гб (приблизно на 14% дорожче). Він забезпечує на 32% вищу продуктивність рендерингу за цю додаткову вартість і має додаткові 2 Гб VRAM. Хоча це все ще бажане оновлення в порівнянні з RTX 3080, воно не настільки вражаюче, як RTX 4090 і 4080. Якщо порівнювати за назвою продукту, то новий RTX 4070 Ti на 61% швидший за RTX 3070 Ti, але й на 33% дорожчий. Як би ми не порівнювали, RTX 4070 Ti забезпечує більшу продуктивність, ніж збільшення вартості, але його затьмарюють більш потужні брати і сестри.
NVIDIA GeForce RTX 40 Series проти GeForce RTX 20 Series
Більшість користувачів не оновлюють кожне покоління, тому ми вирішили порівняти нові графічні процесори з королем рендерингу, який був у топі кілька років тому. Це не стільки порівняння цін, скільки демонстрація того, на яке покращення може розраховувати користувач, якщо він вирішить, що настав час оновитися. Як видно з діаграми, якщо хтось перейде з 2080 Ti, то побачить покращення в швидкості рендерингу від 2 до 3 разів. Таке збільшення швидкості, ймовірно, можна застосувати і до нових систем моделювання Cinema4D, що забезпечить значне всебічне покращення.
Наскільки добре NVIDIA GeForce RTX 40 працює в Redshift?
Серія NVIDIA GeForce RTX 40 значно покращила продуктивність рендерингу графічного процесора в Redshift порівняно з серією RTX 30. Найкраща модель, RTX 4090 24 Гб, працює в Redshift на 71% швидше порівняно з RTX 3090 попереднього покоління. RTX 4080 16 Гб має менший, але все ж таки приріст швидкості на 44% у порівнянні з RTX 3080 Ti за аналогічною ціною. Хоча RTX 4070 Ti 12 ГБ не настільки вражає, як RTX 4080 або RTX 4090, вона також забезпечує на 32% вищу продуктивність рендерингу порівняно з RTX 3080, хоча і коштує на 14% дорожче. Цього збільшення продуктивності достатньо, щоб 4070 Ti перевершила RTX 3090 Ti, відеокарту, якій лише рік і яка коштує вдвічі дорожче.
Варто зазначити, що ці тести не враховують обсяг доступної VRAM. При рендерингу на графічному процесорі, VRAM може бути дещо обмежена, оскільки сцени стають більшими і більш деталізованими. Це може призвести до помилок "не вистачає пам'яті" або повернення до рендерингу на CPU і втрати переваг GPU у швидкості. Також зверніть увагу, що NVLink не пропонується на жодному з цих графічних процесорів, тому об'єднання VRAM двох графічних процесорів більше не є варіантом.